Muat turun software secara percuma

Hai, di sini saya nak kongsi antara software yang saya selalu gunakan. Selain itu, software tersebut free untuk di download dan digunakan. Apa yang saya nak katakan disini ialah, software tersebut sesuai dan senang digunakan. Jadi saya harap anda dapat maanfaatkan sebaik mungkin dengan barang free ini. Jika ingin keterangan lanjut sila klik link dibawah. Selamat mendownload…

Antivirus:

Avira

Portable antivirus

Virus Definition

Cleaner:

Ccleaner

Video Codec:

Ffdshow

Real Alternative

Download manager:

Download Accelerator Plus

BitComet

Internet Browser:

Mozila Firefox

Bagi sesiapa yang ada cadangan lain selain software yang saya cadangkan itu sila tulis dalam komen. Jangan lupa sila laporkan jika link tidak betul. Selamat mendownload software free.

Leave a Reply

