Cuti atau cuti?

Haha…apa maksudnya disebalik tajuk tersebut? Hemm disini saya nak kongsikan pengalaman saya sepanjang cuti ini. Memanglah kita semua kalau boleh memang nak cuti kan? Tp bila dah cuti nak lagi cuti. Masa cuti pula semua pun turut bercuti… Hahaha… bingung!

Begini ceritanya. Cuti adalah masa untuk kita merehatkan diri baik dari fizikal dan metal. Maklumla time sibuk memang sibuk. Kadang-kadang boleh “stress” dan “tention” dibuatnya.

Contoh paling dekat macam sayalah. Haha… Ya saya akui masa cuti ini saya memang malas nak berdepan dengan teknologi. Faham kan maksud saya. Kalau tak faham juga ada baiknya saya ceritakan saja. Hehe…

Teknologi yang saya maksudkkan ialah komputer dan internet. Tak taula mungkin disebabkan persekitaran kot. Faktor-faktor bebas untuk bergerak, fikiran yang tenang dan aman sekaligus membuatkan kita leka akan kedaimaian. Lagipun di kampung kita jauh dari kesibukan para penduduk dan kenderaan tidak seperti suasana di bandar.

Oleh itu saya ingin meminta maaf jika saya lama tak “update” blog, social network dan lain-lain. Semua ini diluar kawalan saya sendiri. Hehe… OKlah sampai disini saja. Selamat bercuti dan Selamat Menyambut Hari Natal bagi umat kristen.

One Response

  1. cuti tu sama je la

Leave a Reply

